Home

ميرسي كتير بالانجليزي

بوربوينت عن الصداقة بالانجليز

ميرسي كتير عالlike

المعجم: المعجم الوسيط. مرسي - و مرسي. - مكان و قوف السفن الى الساحل جمع مراس. المعجم: الرائد. مرسي - مرسي. جمع مراس المراسي . مواعيد قطارات مرسى مطروح واسعارها , اروع اماكن للتصييف. [ ر س و ]. : المرفا الميناء اي محل على شط البحر خاص برسو السفن ميرسي كتير علي البورتريه التحفه بجد انا مبسوطه جدا وشكرا لتعبك معايا والله ماتصوريش فرحتي. ميرسي كتير ليكي 欄欄. Sections of this page. Accessibility Hel

‫ميرسي كتير مس اسماء علي الحفله - Smart kids Nursery

خريج حقوق الانجليزى فرصته فى العمل افضل بكثير من حقوق عربى. لكن للاسف الملكية الانونية لخريج الحقوق العربى غالبا ما تكون افضل من خريج حقوق انجليزى وبالتوفيق ليك ان شاء الله. واكيد هتلاقى بدل. اسم لافا بالإنجليزي من أهم المعلومات التي يجب معرفتها عن اسم لافا هو طريقة الكتابة الخاصة به في اللغة الإنجليزية وذلك حتى نتعرف على طريقة النطق الصحيحة لهذا الاسم في لغتنا العربية لأن اسم لافا بالإنجليزي يكتب Lava وليس Lafa رد: ميرسي اسرائيل.جرادك كتير طيب نبيل نبشو يا صديقى الجراد سرو باتع فى منو الاصفر والاخضر وخاتف لونين!!! اكيد جراد عميل ومتلون وحرباوى الصفة!!! وجراد علمانى و شيوعى كمان.!! لفه صغيره شكـــــــــــــــــــرا. « تعبير عن عيد الاضحى2011 بالانجليزي , تعبير عن عيد الاضحى2011 باللغة الانجليزية Eid ul-ADHA | كروت وتواقيع تهنئه لعيد الاضحى بالانجليزى 2011 بطاقات تهنئة بالانجليزى لعيد الاضحى 2011

بعض المصطلحات العسكريه بالإنجليزي - منتدى مملكة الدوشجي

‫زين هاكوز - عبير ميرسي كتير على المسخن كتير كتير كتير

1. ميرسى جدا الجمل nice. Esraa. 02-11-2014 at 11:16 ص . احفظى كل كلمات دروس هالو والقصة ودة حيساعدك كتير. may. احفظ بسهولة كلمات منهج الانجليزى فرنسى المانى ايطالى اسبانى.
  2. الرتب العسكرية بالانجليزي تعد الرتب العسكرية هي 11:21 pm ميرسي كتير يا شريف بصراحة مكنتش اعرفهم من قب الـرتـب الـعـسـكـريـة فـي الـسـعـوديـة الصفحة 3 البوابة الرقمية Adslgate..
  3. اولا ميرسى جدا ليكى وان شاء الله لن تكون اخر مشاركة ليكى. البوابة الالكترونية لآداب المنصورة قسم انجليزي . البوابة الالكترونية لآداب المنصورة قسم انجليزي.
  4. *Manal*. ميرسي كتير هذا من زوقك الراقي . تحياتي. Akram Abdel-Monem 5 أبريل، 2021 at 6:28 م Reply. رائع جداً وأسلوب جيد لتعلم اللغه الانجليزية بالتوفيق إن شاء الله ٌRomantic Love Post author 7 أبريل، 2021 at 2:08 ص Reply. شكرا لحضرتك.
  5. كيف تكتب براجراف بطريقة سهلة هام جدا. الكثير منا لا يجيد كتابة موضوع تعبير باللغة الانجليزية. حتى وان استطاع ربما لا يكون بذلك القدر هذه بعض النصائح لكتابة موضوع تعبير باللغة الانجليزية.
  6. كلمه بحبك بكل لغات العالم العربية بحبك الانجليزية English - I love you الافريقية Afrikaans - Ek het jou lief الالبانيه Albanian - Te dua الارميني

رسالة الى صديق بالانجليزي , تواصل مع صديقك الاجنبي. كلنا فالمجتمع عايشين على مبدا التواصل محدش بيصدر يعيش منفرد او يفضل علطول لوحدة و لكن. وجودنا فحياة بعض هو الي بيدى للدنيا طعم جديد لان من. ميرسي Mercy. ماريسا Marissa. من الأمور التي تشغل. اسماء الانبياء بالانجليزي. وفيما يأتي أسماء النقيه و ناس كتير و فتيات كتير. صور اسم تامر مزخرف انجليزى معنى صفات دلع و شعر و غلاف و رمزيات Photo Meaning. موضوع: رد: قصة (مغامرات في أعماق البحار ) س و ج الأربعاء 07 نوفمبر 2012, 8:26 pm ميرسى كتير لحضرتك أعجبني لم يعجبن ملخص قصة مغامرات فى أعماق البحار ملخص الفصل الرابع س1: كيف كان عقلة الإصبع وأخته أماني. اغنيه الهضبه عمرو دياب تملى معاك الاغنيه اللى ترجمه للغات كتير جبتلكو منها النسخه الانجليزيه و اللى غنوها بالانجلش فرقه اسمها اوتلاندش outlandish للتحميل http: السلام عليكم هناك من يتقن بعضا من تقنيات الأنمي هنا , كتقنية السراب المتعدد لناروتو واليوم نشر الفائدة ومساعدة الآخرين ^_^ بالتوفيق للجمي

أسماء بنات إنجليزية أسماء بنات إنجليزية (بحرف أ) أماندا (Amanda) اسم إنجليزي مؤنث مميز، ومعناه الحب الحسن أو الحب الشريف الذي يحمل معاني سامية ما معنى أسماء أشهر السنة ؟ معاني أسماء أشهر السنة هي: 1- يناير ( كانون الثاني) : أن درجة. بالإنجليزي...ay وبالعربي أي (مثل ما تنطق أي في كلمة أيوة . معنى كلمة دوغيان بالفرنسي. الرد على كلمة ميرسي بالعربى. ميرسي كتير. لم حد يقولك ميرسي تقوله ايه. ميرسي بوكو. معنى جوفوز آنبغي. معنى merci. موضوع: رد: لعشاق الرومنسيه فلم روميو و جوليت مترجم 1996 الأربعاء مايو 27, 2009 7:29 pm. اشوفه الاول وبعدين اقولكو راي بس هوشكلو جامد اخر حاجة ميرسي كتير مشاهدة و تحميل فيلم الأكشن و الإثارة و الدراما. معنى كلمة قبعة بالفرنسي. تترجم خدمة Google المجانية الكلمات والعبارات وصفحات الويب بين الإنجليزية وأكثر من 100 لغة أخرى . قبعة: une barrette: توجة: une cravate: ربطة عنق: un pantalon: سروال: des chaussures de ville: حذاء: des chaussures de montagne: حذاء رياضي برقبة.

ميرسي كتير على الصور 0 طريقة تحويل الفوتوشوب من عربي الى انجليزي. 78,452. رد: حصريا صور تلوين شخصيات قصة لعبة toy story. ميرسى كتير يا شيرى يا قمر. ربنا يفرح قلبك. الأوسمة والجوائز لـ » sama smsma. الأوسمة والجوائز. لا توجد أوسم عشان ناس كتير محتاجة تعرف عنه اكتر. نظرأ لان الكيندل يباع في امريكا وبس واحنا بنستورده بطريقة غير مباشرة. صفحة وتكملي منها سواء علي موبايلك او في الكيندل، وبالنسبة للكتب الانجليزي بيقدم. ميرسى كتير. » اجمل قصيدة حب بالانجليزية 9/8/2011, 11:05 pm من طرف Admin » ادارة المنتدى تهنئ الزميلة يارا طارق بمناسبة حفل. يا عالم بكرة يا حبيبى مخبيلنا ايه. يا خوفى بكرة يا حبيبى مشوفكش فيه. ايامنا بجد بخاف منها مهما بتوعدنا بخونها. شوفوا الكلام متوازن مع ربط الاغنية ومعانيها جميله جدااا. ( مخبيلنا ا يه - مشفكش ف.

انا احمد حركات عضو جديد وبقدم الموضوع ده لعيون منتدانا اكتب اسمك واسم حبيبك واعرف نسبة. سلسلة أكثر 1000 كلمة استخداما فى اللغة الفرنسية أشهر كلمات فرنسية تبدأ بحرف b 1 الرد على كلمة ميرسي بالانجليزى. الرد على شكرا بالفرنسية. معنى ميرسي. معنى كلمة دوغيان بالفرنسي

‫Nono Hussien - ميرسي كتير ع الدعوه الجميله دي و ان شاء

1. الصورة جميله جدا ميرسى كتير ويارب نلاقى فى الموقع الجميل كل جديد العاشقة 21/8/2009 بجد بجد شى حل
  2. بكالوريوس دعم نظم شبكات. أستفسارات كتيرة عن نظم معلومات إدارية (النقابه-البطاقة-الكورسات-هكذا) تخصص دعم انظمة شبكات الحاسب (بكالوريوس) كتاب نظم دعم القرار. نظم دعم القرار dss. إدارة نظم شبكات.
  3. شكراً ميرسي كتير روووووووووووووووووووعة الصف الأول الإعدادى. عزيزي الزائر / عزيزتي.
  4. فكلنا يقرأ بالانجليزية و يكتب بها و لكن مصيبتنا هي في الكلام والسماع بتنزل فورا الكتاب مع السي دي انا جربت نزل مستوى واحد بس و كتير حلو ميرسي كتير ال
  5. موضوع: رد: اسئلة نماذج امتحانات للصف السادس الابتدائى لغة انجليزية الفصل الدراسى الاول201 الجمعة 15 أكتوبر - 16:03 ميرسى كتير

بقول لك ايه ما تنسيش تعملي لها خط. ميرسي كتير لاني. الناس لبعضها. صافي مم قولوا لي بقى اخباركم ايه? شو معناها تكلمت على فكرة بالانجليزي الله يحميك على خفة الدم راح اموت من الضحك هقلب على ظهري. بالانجليزى امبيرياليزم ده مش معناه عمران. ميرسى جدا كتير ليك يا samsam22 انك رجعت المقاله تانى و انا بحترم فيك جدا انك مش بتاخد موقف معادى فكريا بدون حوار ايجابى و منطقى زى. يا عزيزى كلنا عاطف. رغم أنه مر على إنتاجه أكثر من 16 عامًا ورحل بطله علاء والى الدين رحمه الله عن عالمنا ، لازال فيلم ( الناظر ) حاضرًا بقوة فى أذهان المشاهدين وكأنه عُرض منذ عام أو عامين على.

ميرسي كتير - YouTub

1. المشاركـــــــات : 26,604. ايقونة العذرا مريم العزباوية (ايقونه العجائب ) من معجزات ايقونه العجائب. ++++++++++++++++++++. يروى احد الاباء عن معجزه حدثت فى الاربيعينات من هذا القرن عن لسان الاب المسئول عن.
  2. ميرسي Mercy. ماريسا Marissa. أسماء الأدوات والمعدات بالانجليزية حيث أن المعدات والأدوات تساعد الحرفيين في انجاز مهامهم وتوفر وسائل تعليمية اسماء الوظائف بالانجليزي خلفيات اسم سارة روعه كتير.
  3. الخدامةة بتتكلم بالانجليزي وهيام مش فاهمه راحت شوحتلها بيديها ومشيت ياشيخة غوري هو نقصاكي وخرجت الجنينة يوسف / ها ياعم جاي كمان ماتش ولا هتقعد تندب كدا كتير. ميرسي بجد
  4. فتاة شبقية بحاجة لمساعدة - حسوب I/O. 2. Zozita Hermanoss. اسألني. قبل سنتين. المزيد. رابط مختصر. انا بنت عشرينية عايشة بالغرب من لما كان عمري ١٢ سنة. انا من طول عمري شقية و راعية مشاكل و متمردة على وضعي.

ميرسى كتير على الردود وانتظروا الجديد بأذن الله . Admin Admin عدد. كيف ممكن أقوى بالانجليزي انا كتير ضعيفة , وبصراحة شطب ميرسي. ala'a alhadidi. 05-30-2010, 05:06 pm ^^ اضافه للي حكاه عماد (حاولي احضري الافلام بدون ترجمه) جد انه هالاشي كثير بفي احذية جزم ناعمة , جزمات بالية،صور احذية باليه،جزمات بنات , احذية جزم ناعمة , جزمات بالي

ميرسي ع الدعم كتير كتيريوسف - YouTub

1,175 اجمالى المشاهدات, 4 اليوم. وقت القراءة المقدر: 27 دقيقة (دقائق) #موقع_رييل_ستورى. رواية حبيت جوز صاحبتي كامله. انا فى مصيبه جوز صاحبتى بيعشقنى ايوه. كنا فى مصيف ودى تانى سنه بعد جوزاهم بس اول. ميرسي يا غالي على فى لينك للصفحه فى الويكيبيديا الانجليزى محطوطه جنب المقالات و دى عشان لو تقدر تترجم من الويكيبيديا الانجليزى او تديلك افكار عن و فيه حاجات كتير متسوخه من العربى على. موضوع: رد: يعنى إيه انتيم صاحبك الانتيم.؟ 14/06/09, 07:06 pm. كلمة انتيم معناها الصداقة والصداقة مشتقة من الصدق اللى هو اصلا من الرسول محمد صلى الله. عليه وسلم واكيد هتبقى علاقة جميلة اوى كلها حب.

ميرسي كتير عالlikes - YouTub

رواية روميو وجوليت كامله روميو وجولييت للكاتب وليم شيكسبير في مدينة فيرونا بإيطاليا، كانت تعيش أسرتان ثريتان هما: أسرة مونتاجيو التي ينتمي إليها روميو، وأسرة كابوليت التي ينتمي إليها جولييت. بيترجم بس ايه مش اى ترجمة واحد عبقري بيترجم من الانجليزي للعربي شوفي مافي؟ What in not in? خطر على بالي Danger on my mind حقك علي Your price on me ليش يابع ونشر وائل جسار فيديو عبر حسابه على «إنستجرام» بصحبة زوجته قال فيه: «الحمدلله أنا منيح وبقولكم أنا بحبكم كتير، وإن شاء الله قريبًا بنشوفكم»، وأضافت زوجته خلال الفيديو: «بدي أقولكم ميرسي كتير.

ميرسي كتير بحبو - YouTub

1. فيزيا 4-مادة دراسية بتحبها كتير؟؟ تاريخ ودين ، 5-قناة تلفزي حلم ضيفي في من هو توأمك - الصفحة 3 - منتديات بنات فلسطي
  2. اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اضحك وبى دمعه اهلاً وسهلاً بحضرتك هنا نورتي عزيزتي المنتدي نرجو أن تستمري معنا وتنيري صفحاتنا بردوك ومواضيعك هذا لتكتسبي الشهره بسرعه وفقتي حبيبتي سمر نورت فهلا وغ
  3. بأن , تنملك , ظلال , فلسطين , هو , ضيفي علاء فلسطين ضيفي بمن هو توأمك اسعد الله اوقاتكم بكل الخير ضيفي لليوم من الاعضاء الراقية حقا هنا @ علاء فلسطين صاحب القلم الانيق وشاعرنا المميز بكتاباته هنا اجاب

ميرسى, و انتو كمان كلكو واحشينى, بس انا مشغول, بعمل حاجات كتير, و كمان براجع اللى حصل و انا مش موجود. Mahmudmasri (مناقشه) 20:42، 17 فبراير 2009 (UTC صور جميلة جدا للسيد المسيح تذكرنــ الرد على كلمة ميرسي بالانجليزى. الرد على كلمة ميرسي merci . إتصل بنا.

الرد على كلمة ميرسي، كلمة ميرسي هي كلمة من اللغة الفرنسية، وينطق بها العديد منا، وخاصة الفتيات، وهناك أشخاص لا يعملون معنى الكلمة وكيفية الرد عليها، معنى كلمة ميرسي شكرا، فالبعض منا بدل يقول شكرا.. امممممممم ميرسي يا عسل والله كلك زوووووووء خجلتيني :-) بدي ابعتلك رسالة خاصة مش راضي بيحكيلي عدد المشاركات قليل والله حابة اتعرف عليكي بالجامعة الي كتير صاحبات عندكم بالمه السلام عليكم، مواقع الترجمة غالباً ما تساعد في ترجمة نصوص قصيرة. لكن في حالة ترجمة نصوص طويلة و مختصة (علمية أو غيرها) فيمكنك، إذا كانت لديك دراية باللغة، بترجمة النصوص فقرة فقرة و التثبت من المعنى و إصلاح الأخطاء شكرا بس انا ما فهمت الا بالانجليزي والعربي خخخ 07-07 ميرسي كتير يا عسل على الموضوع 10-07-2009, 09:53 pm #11 ههههه من جد لغة كتير مرسى 02-09-2010, 05:58 am #13 هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة

معنى كلمة مرسي - كلام في كلا

1. الوان بالانجليزي, الوان ايفون 7, الوان الطيف, الوان مائية, الوان ايفون 7 بلس, الوان زي الوان, الوان الوان طيور البيبي, الوان طيور بيبي بدون ايقاع, الوان انجليزي, الوان بدون ايقاع, الوان, الوان طيور الجنه, الوان يد سوني 4.
  2. موضوع: صور بعض الممثلين الهنود مع زوجاتهم الخميس مارس 04, 2010 12:22 pm. ابدأ أولا بالنجم : -1- أرباز خان وزوجته مالايكا ارورا : -2- النجم الساطع اكشاي كومار وزوجته توينكل خانا : -3- الممثل الموهوب زايد.
  3. موضوع: تجربة إحتراق شريط الماغنسيوم الخميس 03 ديسمبر 2009, 2:58 am. وقل ربى زدنى علماُ هذا مقطع فيديو لبيان تجربة إحتراق شريط الماغنسيوم مع توضيح الخطوات العملية (الادوات وتجهيزات التجربة-خطوات.
  4. للمحجبات فقط كتالوج ربطات الحجاب لكل المناسبات | عرب نت 5. اختفت عن الأذهان فكرة أن الحجاب يعيق الأناقة ، والآن اهتم خبراء الأزياء بطرح كل ما يناسب ا

الكلمة ويحب السفر يعني أسمع كثيرا, انا عايزة راجل ستايل, ماركة لبسه كده و كلامه لازم يكون كده, يعني لازم يكون متعلم انجلش و نص كلامه انجليز متابعى موقع مدرستى التعليمى ننشر لكم الكتب الخارجية للصف الثاني الثانوي الترم الاول 2021 بصيغة ، ملخصات ثانيه ثانوى ترم اول 2021pdf ، تحميل الكتب الخارجيه ثانية ثانوى ترم اول 2021 pdf ، الكتب الخارجية للصف الثانى الثانوى علمى.

معنى الاسم منة هو إحسان وإنعام، و- استكثار الإحسان والفخر به الدراما التايلاندية الرعب Pitsawat2016 - العاطفة السامة (18-18) مترجم عربي-مكتمل202 و اللي حسدينك كتير اسم هدير بالانجليزي و بالعربي مزخرف , غلاف بإسم هدير للفيس بوك تويتر ,بالصور اسم هدير بالكوري بالفرنسي بالياباني , اسم هدير في بيت شعر و في قلب , رائع بجد ميرسي اوي.

‫صديق عمري - ميرسي كتير علي البورتريه التحفه بجد انا

الموقع حلو كتير شكرا الكم وكيتر مسلي ميرسي بوكو بجد روعة 02/08/2011 01:38-مدرس انجليزي بيقول لطالب لو عايز تقول لواحد تعالا هنا بالانجليزي حتقولو إيه ؟ قالو حقوله : كام هير ، قالو طب لو عايز تقولو. رفـقـــاً بـالـعـربـيــــة. بسم الله الرحمن الرحيم. جميل أن تكون التدوينة التى أعود بها إلي مدونتي بعد غياب طويل تدوينة عن اللغة العربية. تلك اللغة التي أعشقها وأحترمها جداً. وأثور وأغضب. [درس متميز ] قوائم برنامج الفوتوشوب انجليزى ومعها الترجمة الى العربى ===== ===== 15-05-2012, 05:27 pm #2. هاله 666 حملتهم حلوين اوي لالا ميرسي كتير اختي . هاله 666 أعجبه هذا

دلوعه كتير 24-08-2013, 02:37 am. رد: موضوع كامل ومتكامل عن المساج 2013. موضوع كامل ومتكامل عن المساج 2013. يعطيك العافيه موضوع جميل من مواضيع دلوعه ميرسى ياقمر. بالصور اسم يوسف عربي و انجليزي مزخرف , معنى ودلع يوسف وشعر وغلاف ورمزيات 2021- Photos and meaning na المواضيع المشابهة دلع لاسم جوانا متميزة , القاب دلع فى اسم جوانا , تدليع ومعنى وصفات اسم جوا قصة أميرتي الحلقة السابعة عشر. هاله:طيب تحبي أساعدك في حاجة؟. صعدت هاله الى غرفتها و هي تفكر كيف ستحضر هذا الحفل و هي لا تمتلك ثوبا مناسبا و لم يتبقى معها ما يكفي من مال لشراء ثوبا لائقا , جلست.

بول بالانجليزي. كوزيما، ونحن بحاجة إلى أن تحليل البول. Cosima, we need that urinalysis. صورة للأيض, تحليل البول, وفحص الدم, جميعها مُعلقه. Metabolic panel, urine analysis, and blood cultures are all pending لديك (1) رسالة خاصة منتدى المواضيع العامة. منتدى المواضيع العامة أهم المواضيع والقضايا العامة التى تشغل الرأى وتهدف إلى نشر الفائدة للجمي كل سنه وانتي طيبه يا حبيبتي بالانجليزي. كلام تهنئة عيد ميلاد صديقتي بالانجليزي كلام عن الورد الاصفر تويتر كلام عن فقدان الاب كلام جميل للفيس بوك كلام حزين عن الام المتوفية تويتر كلام شعر حب اكبر مكتبة ترانيم ( مكتبة ضخمة جدا ) [الأرشيف] - منتديات الكنيسة. المساعد الشخصي الرقمي. مشاهدة النسخة كاملة : اكبر مكتبة ترانيم ( مكتبة ضخمة جدا ) pola_met. 16-08-2007, 06:09 AM. لمزامير بالعود لجورج كيرلس. سمسمه انا النهارده عملت الأنترفيو في بلوم و الحمد لله ابني اتقبل المهم انا سمعت من ناس كتير انها مدرسه كويسه اوي و اطمنت و اتأكدت لما رحت بنفسي هي سيمي اانترناشيونال يعني حياخدوا المنهج الناشونال بس الأنجليزي بياخدوا.

صور اسم دينا مزخرف انجليزى , معنى وصفات دلع و شعر و غلاف و رمزيات ,photo meaning name 2021. بُدأت بواسطة الدكتورة هدى ميرسي كتير بجد ميرسى كتير على الموقع الجميل ده انا كنت محتاجة صور للخدمة كتير. رسام الموسوعة Says: 14 مايو 2009 عند 3:29 م. اهلا بيكى يا سارة وشكرا لمحبتك واتنى تصليلى كتير لانى محتاج للصلاة فعلاً. مريم Says يا مساء السكر على احلى اعضاء واحلى اصحاب فى الدنيا. مش عايزه اطول عليكم بس عندى سؤال صغنطط ليكم. طبعا مفيش حد فينا مبيتمناش ان الزمن يرجع بيه لورا ويغير حاجات كتيييير حصلتله ومر بيها. مفيش حد.

متابعى موقع بوكلت التعليمى ننشر لكم امتحان اللغة الانجليزية للصف الثالث الاعدادى الفصل الدراسى الثانى 2019، ورقة امتحان الانجليزى للصف الثالث الاعدادى ترم ثانى 2019 محافظة المنوفي ميرسى, شوفتهم. --Mahmudmasri (مناقشه) 15:32، 9 يوليه 2010 (يو تى سى) شوف بعد اذنك العديل ده: . --Mahmudmasri (مناقشه) 08:24، 27 سبتمبر 2010 (يو تى سى) الأرقام الفارسى مش مفهومه خالص فى مصر. شوف دى بعد اذنك: ميرسي ل مشاركتك, و الموسوعة بتاعتنا لسه جديدة و إحنا بنطوّرها. -- Mahmudmasri ١٨:٥٩، ٢٩ نوفمبر ٢٠٠٨ (UTC) أنا بعمل في ويكيبيديا الأنجليزية و كتبت كتير جدا في المقالة الأنجليزي عن الحرب ده, و بصراحة. 3- العالم الإنجليزي ( ر يكيامار ) علي هذه الظاهرة المحيرة بقوله :إن أستراليا تقع في نصف الكرة الجنوبي. وبهذا المعدل لذوبان الجليد قد تخسر تركة البيئة الجليدية خلال هذا القرن. ميرسي كتير. من برنس الليالى وبس على yourstyle وبس اغنيه من حبى فيك ياجارى ياجارى من زمان التحميل حمل من برنس.

كنت بادور على ترنيمه لفريق قلب داود عن الميلاد هى بالانجليزى اسمها درم دم دم كانت بتتذاع فى العيد لا لا هو انا مكنتش سمعته بجد ميرسى كتير انك تعبتى انا اللى فاكره اسمه غلط اصلا شكرا ليكى. جنات كلمة بحبك. كلمات أغنية بحبك. كلمات : خالد امين. الحان : محمد رحيم. بحبك يا حبيبي اكمني بهواك و بحس انك مني. سامعني ده انا بروحي بغني ده انا بحكي لكل الدنيا عليك. بحب الحب اللي جمعنا بحب الشوق.